کد خبر: ۷۷۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۳۶۷
لاریجانی گفت:خوشبختانه بین مرکز پژوهش‌ها و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، همگرایی‌های لازم وجود دارد . امیدواریم قوای مختلف کمک کنند اصلاحات لازم انجام شود .
لاریجانی: همگرایی لازم بین مرکز پژوهش‌ها، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد وجود دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، با پایان صحن غیر علنی، مجلس شورای اسلامی در ساعت ۱۱:۵۶ دقیقه به صورت علنی به ریاست علی لاریجانی آغاز به کار کرد.

در آغاز صحن علنی ، رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس تصریح کرد: در جلسه غیرعلنی بحث‌های مهمی درباره همکاری بانکی و اصلاحات لازم در ساختار بانک‌ها در شرایط فعلی برای کمک به تولید مطرح شد.

وی با اشاره به گزارش مرکز پژوهش‌ها گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس بحث‌هایی را در مورد حل مشکلات بانک‌ها، استقلال بانک مرکزی و اصلاحاتی که باید در قانون بانکداری صورت بگیرد و همچنین پیشنهادهای خوبی را در مورد بانک توسعه‌ای، ارائه داد و زمان‌بندی برای رفع این مشکلات و موانع در نظر گرفته شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: خوشبختانه بین مرکز پژوهش‌ها و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، همگرایی‌های  لازم وجود دارد . امیدواریم قوای مختلف کمک کنند اصلاحات  لازم انجام شود .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: