کد خبر: ۷۷۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۷۹۲
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من از چند تیم پیشنهاد دارم، ولی دوست دارم به سپاهان برگردم.
امسال در استقلال فقط دروغ شنیدم/ از لیگ برتر و کشورهای عربی چند پیشنهاد دارمبه گزارش خبرداغ ، موسی کولیبالی در مورد فصل پرفراز و نشیبی که با استقلال خوزستان سپری کرد، اظهار داشت: امسال فقط در استقلال خوزستان دروغ شنیدم و اذیت شدم. هیچکدام از وعده‌های مدیرعامل و مالک باشگاه استقلال خوزستان عملی نشد و هیچکدام را انجام ندادند. کار من با این باشگاه تمام شده، اما قطعا از طریق قانون پیگیر مطالبات خود خواهم بود. چند پیشنهاد لیگ برتری از اصفهان و تیم‌های تهرانی دارم و از کشور‌های عربی هم یکی، دو پیشنهاد دارم.

 

وی افزود: فعلا در کشورم هستم و هنوز تصمیم جدی نگرفتم، اما قطعا دیگر به استقلال خوزستان برنخواهم گشت و کار من با این تمام شده است. فقط این را باید بگویم که من را اذیت کردند و بس! خودم دوست دارم بازهم اگر قرار است در لیگ ایران بازی کنم به سپاهان برگردم چون خاطرات خوبی از آنجا دارم و اشتباه کردم که این تیم را رها و به استقلال خوزستان برگشتم.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: