کد خبر: ۷۷۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۶۰۱
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر:
دکتر انصاری لاری در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: با اتکا به وحدت مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری از شرایط دشوار با موفقیت گذر می کنیم.
با وحدت مردم و رهنمودهای رهبری با موفقیت از این دوران عبور می کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در آیین گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر که با حضور مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، مسئولان نظامی و انتظامی، مدیران محلی و شهروندان جزیره کیش شامگاه پنج شنبه در مسجد خاتم الانبیاء برگزار شد دکتر انصاری لاری با بیان خاطرات سال 1360 و سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: این خبر، شادی را تا عمق وجود مردم کشورمان برد و لبخند پیروزی و شادمانی را بر لبان ملت غیور ایران نشاند. این شادی های مردم در روز آزاد سازی خرمشهر برخواسته از عشق درونی به دین، آیین، ملک و میهن است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برگزاری این مراسم و روایت اتفاقات آن دوران توسط سرداران و سربازانی که حضور داشتند می تواند تداعی گر این روز بزرگ برای جوانان امروز کشورمان باشد افزود: در تاریخ کشور ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل تر از آن تا امروز که چهل سال از تاریخ انقلاب می گذرد به برکت حضور ملت بزرگ ایران اسلامی، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب و رهبر فرزانه کشورمان روزهای بزرگ زیادی دیده ایم و امروز نیز در این شرایط خاص که برخی تلاش دارند وضعیت کشور را بحرانی و نا پایدار جلوه دهند با اتکا به پروردگار، منویات مقام معظم رهبری و وحدت مردم با انتخاب راه درست به سلامت از این شرایط گذر خواهیم کرد.

دکتر انصاری لاری با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در ملاقات با مسئولان نظام با بیان این جمله رهبر فرزانه کشورمان، " اینکه آمریکا به دنبال بر اندازی است موضوع جدیدی نیست"  تاکید کرد: این جمله می تواند تسکین بزرگی برای کشور باشد و نشان می دهد در طول 40 سال گذشته با وجود اینکه آمریکا همیشه با این نیت در مواجهه با کشور ما بوده به سلامت از شرایط مختلف عبور کرده ایم و امروز هم به فضل خداوند با خروج یک مزاحم از گروه 5+1 نمی تواند خلل جدی در راه و مسیر انقلاب ایجاد کند همان گونه که تا کنون نتوانسته است.

وی تصریح کرد: ما نیز در جزیره کیش مثل همه ملت ایران بر پیمان خود برای آبادانی و رونق اقتصادی این کشور هستیم تا به سهم خودمان قدمی برای کشور برداریم.

دکتر انصاری لاری گفت: مردم جزیره کیش از نظر اخلاقی، معنوی و دینی در زمره شهرهای پیشرو هستند و همانند دیگر زیبایی های جزیره کیش، جلوه های دینی و اخلاقی مردم این جزیره نیز زیبایی های زیادی دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توکل بر خداوند، استعانت به منویات مقام معظم رهبری و همت مردم خوب کشورمان از این دوره نیز با موفقیت گذر کنیم.

گفتنی است ذکر خاطرات آزاد سازی خرمشهر توسط سردار رودکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر بخش های این مراسم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: