کد خبر: ۷۷۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۸۹
دومین ستاره پیکان در لیست خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، گفته می شود مرتضی آقاخان، وینگر چپ فصل گذشته پیکان شب گذشته به همراه مدیربرنامه هایش با پندار توفیقی و مدیرعامل باشگاه استقلال پای میز مذاکره نشست. شنیده می شود توافقات اولیه بین طرفین صورت گرفته و تا دو، سه روز آینده قرارداد این بازیکن نهایی می شود.

 

این در حالی است که پرسپولیسی ها نیز که امسال با مهدی شیری قرارداد امضا کردند به دنبال جذب آقا خان ستاره دیگری از تیم پیکان هستند.

 

بر اساس اخباری که از باشگاه پرسپولیس می رسد این باشگاه نیز در صدد است که این بازیکن را جذب نماید و او را برای فصل بعد به تیم پرسپولیس ملحق نماید.

 

 

در این بین گفته می‌شد مهدی شیری تلاش زیادی می کند تا آقاخان هم مثل او پرسپولیسی شود. حالا با توجه به این موضوع باید دید بعد از شیری پرسپولیس می‌تواند دیگر گزینه مدنظر استقلال را به این باشگاه  بیاورد.

 

باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی قرار است برای این بازیکن در فصل هجدهم رخ بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: