کد خبر: ۷۷۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۵۸۵
طاهری مطرح کرد؛
وکیل محمد ثلاث درباره پرونده موکلش گفت:‌ بر اساس اسناد و مدارک خواهان رسیدگی مجدد به پرونده هستیم.
درخواست اعاده دادرسی برای پرونده محمد ثلاث/ تشریح وضعیت بانوان بازداشتی پرونده خیابان گلستان هفتم

به گزارش خبرداغ  به نقل از ایلنا،‌ زینب طاهری درباره آخرین وضعیت پرونده محمد ثلاث گفت: پرونده موکلم به دایره اجرای احکام فرستاده شده است. بر اساس قانون ما می‌توانیم در دیوان عالی کشور درخواست اعاده دادرسی برای احکام کیفری داشته باشیم بر همین اساس ما هم اعاده دادرسی را برای پرونده آقای ثلاث درخواست داده‌ایم.

این وکیل دادگستری ادامه داد: درخواست توقف اجرای حکم و رسیدگی مجدد به پرونده بر اساس مستندات و مدارک را خواهان هستیم.

وی در خصوص زنان بازداشتی حادثه گلستان هفتم گفت: هنگام تحصن دروایش درب منزل تابنده هنگام درگیری و ضرب و جرح برخی بانوان هم بازداشت شدند که برخی از آن‌ها پرونده‌شان به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب فرستاده و حکم‌شان صادره شده است و از برخی دیگر خبری نیست.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا وکالت این زنان را هم بر عهده گرفته است یا خیر، گفت: متاسفانه خیر پرونده آقای ثلاث بسیار سنگین است و فرصتی نمی‌ماند که وکالت آنان را بر عهده بگیرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: