کد خبر: ۷۷۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۵۸۲
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استفساریه نحوه عضویت همزمان اعضای اتحادیه‌های صنفی و شورای اصناف کشور در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور مخالفت کردند.
مخالفت مجلس با استفساریه عضویت همزمان اعضای اتحادیه صنفی در پنجمین دوره شوراها

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان مجلس در جریان صحن علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در مخالفت با استفساریه نحوه عضویت همزمان اعضای اتحادیه‌های صنفی و شورای اصناف کشور در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور بر ادامه عضویت آنها در شورای شهر تاکید کردند.

متن این استفساریه به شرح زیر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد:

با توجه به برگزاری انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ و با عنایت به اصلاح ماده ۳۲ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران در تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۹۶ آیا قانون مذکور نسبت به دوره اخیر انتخابات شوراها لازم الاجرا است یا خیر ؟

پاسخ: خیر، اصلاح مذکور از دوره ششم قابل اجرا می باشد.

از ۲۴۹ نماینده حاضر در جلسه ۷۶ نماینده رای موافق، ۱۵۷ نماینده رای مخالف و ۵ نماینده رای ممتنع داد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: