کد خبر: ۷۷۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۶۲۳
۱۰ فقره پرونده مالی و کیفری حداقل به ارزش ۳۷۷ میلیون ریال با تلاش اعضاء شعبات اول، چهارم، ششم و هفتم شورای حل اختلاف بخش رودهن ۱۳۹۷ به سازش رسیدند.
سازش در ۱۰ پرونده به ارزش ۳۷۷ میلیون ریال در شورای حل اختلاف رودهن

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، یک فقره پرونده با موضوع مطالبه وجه به مبلغ ۴۵ میلیون ریال در شعبه اول و یک فقره پرونده با موضوع استرداد ودیعه به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال در شعبه چهارم، ۳ فقره پرونده مطالبه وجه به مبلغ ۳۲ میلیون ریال و مطالبه نفقه و مهریه به میزان ۳۰۰ عدد سکه بهار آزادی در شعبه چهارم با تلاش اعضاء محترم آن شعبات پس از رسیدگی و انجام تشریفات قانونی در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه به صلح و سازش انجامید. همچنین یک پرونده با موضوع فک پلاک در شعبه اول و یک پرونده دیگر با موضوع ضرب و شتم در شعبه ششم و نیز ۳ فقره پرونده با موضوع تصادف، توهین و تهدید در شعبه هفتم شورای حل اختلاف بخش رودهن، به سازش رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: