کد خبر: ۷۷۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۶۳۰
دبیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از پیگیری حذف چند بازیکن از لیست تیم ملی فوتبال با نمایندگان مجلس خبر داده است.
عجیب ولی واقعی؛ احتمال دخالت مجلس در لیست کی‌روش!به گزارش خبرداغ ، دبیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از پیگیری حذف چند بازیکن از لیست تیم ملی فوتبال با نمایندگان مجلس خبر داده است.

 

حذف نفرات تاثیرگذاری مثل سید جلال حسینی و ووریا غفوری از تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی انتقادهای زیادی را در پی داشته است.

 

 بسیاری از کارشناسان، پیشکسوتان و البته هواداران علیه کی روش موضع گیری کرده و تصمیم وی را زیر سوال بردند.

 

نکته جالب اینکه ممکن است این ماجرا به مجلس شورای اسلامی هم کشیده شود چرا که حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اعلام کرده برای دلیل این امر، پیگیری های لازم با مسئولین استان و نمایندگان مجلس انجام شده است.

 

جولایی با اشاره به اینکه همیشه سرمربی تیم ملی از بازیهای خوب غفوری تعریف کرده، یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی این حس را داریم که سید جلال حسینی و وریا غفوری دوباره به بدنه تیم ملی اضافه شوند و امیدواریم با پیگیری های همه جانبه این مهم اجرایی شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: