کد خبر: ۷۷۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۴۴۰
رسانه مطرح اسپانیا عملکرد ایران در بازی مقابل ازبکستان را زیر ذره بین قرار داد.
تحلیل آس از پیروزی ایران مقابل ازبکستان/ کار سخت رقبا برای رسیدن به محوطه جریمه تیم کی‌روشبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،   تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی روسیه آماده می کند، توانست در دیداری دوستانه مقابل ازبکستان با یک گل پیروز شود.

 

 در همین راستا روزنامه آس اسپانیا که اخبار ایران را به عنوان یکی از رقبای اسپانیا در جام جهانی پوشش می دهد خبر این بازی را منتشر کرد.

 

در این خبر عنوان شده که ایران هنوز لیست 23 نفره خود را برای حضور در روسیه اعلام نکرده و این مسابقات فرصت مناسبی است تا کی روش نفرات مدنظر خود را انتخاب کند.

 

یک کلین شیت دیگر باعث شد آس به این نکته اشاره کند که ایران نشان داد رقبا کار سختی برای گلزنی و حتی نزدیک شدن به محوطه جریمه این تیم دارند و شاگردان کی روش با همین ویژگی به دنبال موفقیت در جام جهانی نیز هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: