کد خبر: ۷۷۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۵۸۷
تیم ملی ایران در حالی به مصاف ازبکستان می‌رود که خبری از حضور تیم اصلی ازبک‌ها در تهران نیست.
رویارویی با امیدهای ازبکستان بعد از فاجعه سیرالئون/ چرا کی‌روش به بازی‌های تدارکاتی معترض نیست؟!به گزارش خبرداغ ، تیم ملی فوتبال ایران که در راه حضور در جام جهانی روسیه تاکنون بازی های تدارکاتی مناسبی نداشته امشب میزبان ازبکستان است.

 

جالب اینکه ازبکستان برای این بازی تیم امید خود را به تهران فرستاده و قرار است ایران با لژیونرهایش محک خوبی برای امیدهای ازبکستان در راه حضور در بازی های آسیایی باشند!

 

هنوز مدت زیادی از بازی تاسف بار با تیمی منتخب از بازیکنان آماتور سیرالئون و لغو چند بازی دیگر نمی گذرد که حالا باید شاهد برگزاری این بازی عجیب باشیم.

 

جالب اینکه کارلوس کی روش در این مدت بارها به خاطر غیبت ملی پوشان پرسپولیس و استقلال در اردوهای تیم ملی گلایه داشت، اعتراضی به اینگونه بازی‌های تدارکاتی نداشته و ندارد!

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: