کد خبر: ۷۶۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۱۸۶
رئیس مجلس تاکید کرد: کشورهای اسلامی با وحدت و همدلی نسبت به تصمیم نادرست و بی‌خردانه رئیس‌جمهور آمریکا اقدامات جدی‌تری را انجام دهد.
کشورهای اسلامی نسبت به تصمیم بی‌خردانه آمریکا درباره قدس اقدامات جدی‌تری انجام دهند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی در آغاز نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین در بین‌المجالس اسلامی با خیر مقدم به نمایندگان کشورهای اسلامی که در نشست حضور پیدا کردند، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در ۶ دسامبر ۲۰۱۷ بیت‌المقدس پایتخت  فلسطین را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد و به آن مشروعیت بخشید و گفت که می‌خواهد در ۱۴ می ۲۰۱۸ یعنی ۲۴ اردیبهشت سال ۹۷ در روز نکبت همزمان با سالروز تاسیس رژیم نامشروع صهیونیستی برای انتقال سفارت خود به قدس شریف اقدام کند.

وی تصریح  کرد: باید کشورهای اسلامی با وحدت و همدلی نسبت به تصمیم نادرست و بی‌خردانه رئیس‌جمهور آمریکا اقدامات جدی‌تری را انجام دهد.

لاریجانی خاطرنشان کرد: حضار همانگونه که می‌دانید آمریکا تاریخ ۱۴ می ۲۰۱۸ که روز نکبت و روز تاسیس این رژیم بود را به عنوان تاریخ انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف مشخص کرد. سران کشورهای عربی در ۱۸ آوریل تصمیم آمریکا را در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیست محکوم کردند اما حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیاز به تلاش بیشتر دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: