کد خبر: ۷۶۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۵
خیال هواداران پرسپولیس بعد از صدرنشینی این تیم در مرحله گروهی تا حد زیادی راحت شد.
پرسپولیس - الجزیره؛ 19:30 / جــزیــره در سونامی آزادیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، خیال هواداران پرسپولیس بعد از صدرنشینی این تیم در مرحله گروهی تا حد زیادی راحت شد. سرخ‌پوشان با سرگروهی دیگر مجبور نبودند در مرحله حذفی به مصاف نماینده عربستان بروند و از یک بازی خانگی محروم شوند. حالا امروز روزی است که نماینده کشورمان باید به بهترین شکل ممکن از امتیاز بازی خانگی استفاده کند. پرسپولیس امروز در حالی میزبان الجزیره است که بازی رفت را با نتیجه 3 - 2 واگذار کرده و حالا در ورزشگاه آزادی باید این نتیجه را جبران کند.

 


 بازی رفت در یک نگاه
پرسپولیس بازی رفت را با کلکسیون اشتباهات بیرانوند و مدافعان خود واگذار کرد تا در روزی که سیدجلال نبود نه تنها خبری از کلین‌شیت نباشد بلکه سرخ‌ها 3 بار دروازه خود را بازشده ببینند. پرسپولیس در امارات ابتدا با گل علی علیپور پیش افتاد اما 2 بار با اشتباهات عجیب در خط دفاعی دروازه خود را بازشده دید. در دقایق پایانی بازی پنالتی منشا پرسپولیس را به بازی برگرداند اما در ادامه قهرمان ایران برای کسب یک تساوی ارزشمند در ابوظبی تنها چند ثانیه کم آورد و با خروج اشتباه بیرانوند 3 - 2 به میزبان خود باخت.


 فرصت جبران
ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی می‌تواند یک بار دیگر شاهد برد آسیایی قرمزها باشد. قرمزها اگر مانند روزهای خوبشان باشند به راحتی خود را به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌رسانند. پرسپولیس در این بازی گل می‌خواهد و باید با تمرکز و دقت روی دروازه حریف حمله کند. باز هم همه نگاه‌ها به علی علیپور و وحید امیری خواهد بود. دفاع متزلزل الجزیره می‌تواند بارها و بارها توسط پرسپولیسی‌ها تسلیم شود. تیمی که در 7 بازی آسیایی این فصل 11 بار دروازه خود را بازشده دیده مسلما در ورزشگاه آزادی برای بسته نگه داشتن دروازه خود کار سختی خواهد داشت.


 بازگشت سیدجلال
خط دفاعی پرسپولیس مقابل الجزیره و در مرحله رفت یک‌هشتم لیگ قهرمانان یکی از بدترین شب‌های خود را پشت سر گذاشت و حالا در بازی برگشت آن‌ها امیدوارند با حضور سیدجلال که نقش پررنگی طی 2 فصل اخیر در ساختار دفاعی این تیم داشته، بتوانند حریف را از پیش رو بردارند. سیدجلال حسینی طی روزهای اخیر با انگیزه بالا به دنبال بالا بردن روحیه بازیکنان برای جبران نتیجه بازی رفت بوده است.


 خط میانی بدون کمال
کمال کامیابی‌نیا، ‌هافبک تاثیرگذار پرسپولیس به احتمال فراوان غایب بزرگ نماینده کشورمان در بازی امروز است و از آنجایی که برانکو در این منطقه ربیع‌خواه را هم از دست داده تنها یک راه پیش رو دارد و آن استفاده از زوج ماهینی- نورالهی است که تاکنون از ابتدا کنار هم بازی نکرده‌اند. در روزهای مصدومیت کمال زوج ربیع‌خواه- ماهینی بازی می‌کرد و بعد از بازگشت کمال او بیشتر کنار ماهینی بازی کرد. به نوشته خراسان، در ابوظبی بعد از مدت‌ها زوج مورد علاقه هواداران یعنی کمال- نورالهی شکل گرفت که باز هم از هم پاشید و حالا برانکو فقط یک حالت ممکن پیش روی خود دارد و آن استفاده از زوج ماهینی- نورالهی است. البته برانکو می‌تواند تغییر سیستم بدهد و در تهران با سیستم لوزی بازی کند تا مسلمان یا بشار جلوتر از ماهینی یا نورالهی به میدان بروند تا شانس رسیدن به گل زودهنگام بیشتر و بیشتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: