کد خبر: ۷۶۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۴۴۷
صادق محرمی از جمله بازیکنانی است که قراردادش پایان فصل به پایان می رسد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،امروز آخرین بازی پرسپولیس در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا است و باتوجه به پایان لیگ برتر فوتبال مقصد آینده ستاره‌های لیگ سوژه داغ بازار خبرهای ورزشی است.

 

حال کدامیک از بازیکنان تیم های فوتبال لیگ کشورمان قراردادشان تمام شده و به کدام تیم دیگر ملحق می شوند و کدام ستاره از تیم های لیگ مد نظر تیم های حاضر در لیگ برتر است سوژه داغ رسانه‌ها می‌شود. حالا هم که مدتی است لیگ به پایان رسیده گمانه‌زنی درباره مقصد ستاره‌ها آغاز شده هرچند پیش از سال نو هم اخبار و شایعاتی درباره ستاره‌ها بود.

 

پدیده بی چون و چرای این فصل پرسپولیس نیز از جمله بازیکنانی است که در حال حاضر مسئله لژیونر شدنش خوراک خبری رسانه ها را مهیا کرده است.

 

 

در این خصوص گفته می شود صادق محرمی از جمله بازیکنانی است که قراردادش با قرمزها به پایان رسیده و هنوز به باشگاه نگفته که در پایان بازی با الجزیره قصد خداحافظی دارد و به تیم دیناموزاگرب می‌پیوندد. حالا باید منتظر ماند و دید بازیکن سرخ ها بعد از بازی با الجزیره چه تصمیمی می گیرد.

 

گفتنی است آیا زمان آن نرسیده که در باشگاه های ایران، به خصوص باشگاه هایی که نماد فوتبال کشورمان هستند مثل استقلال وپرسپولیس، بتوانند به راحتی با بازیکنان مطرح و پدیده خود برای طولانی مدت بین 3 تا 5 سال تمدید کنند. به عنوان مثال باشگاه پرسپولیس در ابتدای این فصل با صادق محرمی مدافع جوان ملوان بندرانزلی به ازای دو فصل عقدقرارداد کرد و حالا که محرمی توانسته ستاره تیمش باشد و نمرات فنی به مراتب بالاتری از سایر بازیکنان به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد، وقت آن رسیده تا مدیران باشگاه به سراغش رفته و قراردادش را ارتقاء بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: