کد خبر: ۷۶۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۲۹۲
دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری هفت نفر از متهمین پرونده تخلف در شورای شهر و شهرداری سابق شهرستان پارس آباد خبر داد.
دستگیری ۷ نفر از متهمان پرونده تخلف در شورای شهر و شهرداری سابق شهرستان پارس‌آباد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، دادستان مرکز استان در این خصوص گفت:  به دنبال تشکیل پرونده‌ای که درخصوص فساد گسترده ای که در شهرداری و شورای شهر پارس آباد رخ داده بود، سریعاً اقداما ت قضایی و پی گیری های لازم در این خصوص انجام گرفت . نهایتا با جمع آوری شواهد و مدارک تعداد ۷ نفر از از متهمین دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

 وی افزود: این افراد از اعضای شورای شهر سابق پارس آباد ، پرسنل شهرداری و یکی دو نفر از سایر ادارات شهرستان می باشند که با سند سازی، زمین خواری، تبانی مالی و دریافت رشوه اقدام مجرمانه داشته اند.

 عتباتی ادامه داد: پرونده در حال حاضر در دادسرای اردبیل در حال تحقیقات مقدماتی است که نتایج تکمیلی متعاقباً اعلام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: