کد خبر: ۷۶۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۵۱۲
دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن روز سه شنبه در حالی برگزار می گردد که این دیدار با 4 غایب بزرگ و کلیدى روبرو است.
غایبان بزرگ دیدار برگشت استقلال- ذوب آهن!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،محمد نژاد مهدی، خالد شفیعى، امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان 4 غایب بزرگ و کلیدى در دیدار برگشت استقلال - ذوب آهن هستند.

 

 

شفیعی در یک صحنه از تمرین روی یک توپ دریافتی کشاله پایش دچار پارگی شد و با نظر پزشکان باید حدود یکماه به استراحت بپردازد. بر این اساس این بازیکن دیدار برگشت با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

 

در دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن محمد نژادمهدی هم با گرفتن کارت قرمز دیدار برگشت استقلال را از دست داد تا دست قلعه نویی در آزادی بسته باشد.


 

امید ابراهیمی در اواسط نیمه اول از ناحیه مچ پا به شکلی آسیب دید که حتی در بین دو نیمه قرار بود تعویض شود اما به درخواست کادر فنی و هم تیمی هایش به هر شکل ممکن با مداوای موقت توسط کادر پزشکی این تیم راهی زمین شد بر اساس شنیده ها وی نمی تواند در بازی برگشت استقلال را همراهی کند.

 

داریوش شجاعیان هم از ناحیه زانو به شکلی آسیب دید که در پایان بازی توسط رحمتی و سید مجید حسینی سوار بر اتوبوس شد و حتی نمی توانست راه برود. این بازیکن نیز به دلیل مصدومیت شدید بازی برگشت دیدار استقلال با ذوب آهن را از دست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: