کد خبر: ۷۶۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۳۲۴
مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان های شیراز، کازرون، ممسنی، رستم، کوار، لامرد، مهر، جهرم، فیروزآباد، سروستان و مرودشت به سبب پدیده گرد و غبار صبح یکشنبه تعطیل اعلام شد.
گرد و غبار در استان فارس/مدارس برخی شهرها تعطیل شد
اداره کل آموزش و پرورش فارس در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با توجه به شدت گرد و غبار و آلودگی هوا ناشی از آن تمام پیش دبستانی ها و مدارس دوره ابتدایی این شهرستان ها یکشنبه 23 اردیبهشت 97 در نوبت صبح تعطیل است. 

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا؛ حسن فیاض پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس هم اعلام کرد: بنا بر تشخیص دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اعلام شاخص ها توسط محیط زیست که به بیش از حد مجاز رسید، برخی مراکز آموزشی در شهرستان های یادشده تعطیل شد. 

وی در مصاحبه با ایرنا افزود: با اندازه گیری آلایندگی در ساعت پیش رو، برای فعالیت نوبت عصر آموزشگاه ها تصمیم مقتضی گرفته می شود. 

عبدالکریم جامع مدیرکل هواشناسی استان فارس نیز گفت: بعد از ظهر یکشنبه از غلظت گرد و غبار در آسمان استان کاسته خواهد شد. 

گرد و غبار برخی شهرهای این استان را فرا گرفته و بیشتر مردم با ماسک رفت و آمد می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: