کد خبر: ۷۶۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۶۴۱
امیر قلعه نویی سرمربی سرشناس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نبود دو دفاع اصلیش کار مشکلی در مهار مهاجم سیه چرده استقلال دارد.
مهار ستاره استقلال با ترفند سرمربی ذوب آهن! + عکسبه گزارش خبرداغ ، امیر قلعه نویی سرمربی سرشناس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نبود دو دفاع اصلیش کار مشکلی در مهار مهاجم سیه چرده استقلال دارد.

 

سبزپوشان اصفهانی که توانستند در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل آبی های پایتخت در اصفهان به پیروزی برسند، در دیدار برگشت در شرایط سختی به مصاف این تیم خواهد رفت.

 

ذوب آهن خالد شفیعی و نژاد مهدی را در اختیار ندارد تا در دیدار برگشت دست قلعه‌نویی در پست دفاع خالی بماند. علاوه بر نبود این دو مهره کلیدی در پست دفاع میانی، ذوبی‌ها با مشکل بازگشت مامه تیام به ترکیب استقلال مواجه هستند.

 

آنچه مسلم است بازگشت ستاره سیه چرده استقلال که این روزها خطرناک ترین مهره آبی ها به شمار می آید می تواند نگرانی را به اردوی اصفهانی ها بکشاند موضوعی که به گفته باشگاه استقلال تیام برای بازی برگشت مشکلی ندارد و برای تیمش می تواند به میدان می‌رود.

 

 

برنامه ویژه قلعه‌نویی برای مهار تیام

حال با وجود این مشکلات سرمربی استقلال و کادرفنی ذوب‌آهن قصد دارند برنامه ویژه‌ای برای مهار تیام ترتیب داده و با گذاشتن یار مستقیم برای او، وی را از جریان بازی خارج کنند. احتمالا با انتقال ولسیانی از خط هافبک به دفاع و قراردادن وی به عنوان یار مستقیم تیام، ذوبی‌ها اقدام به مهار مهاجم سنگالی خواهند کرد.

 

گفتنی است دو تیم ذوب آهن و استقلال روز سه‌شنبه و ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: