کد خبر: ۷۶۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۷
وزیر خارجه آلمان در گفت‌وگو با اشپیگل:
وزیر خارجه آلمان با اشاره به بحران‌های دیپلماتیک ناشی از بی توجهی ترامپ به درخواست‌های متحدان اروپایی‌اش برای حفظ برجام گفت: ما آماده‌ایم که برای منافع‌مان هر کجا که لازم است، مذاکره کنیم، صحبت کنیم و حتی بجنگیم. این در همه سطوح جاری است و فقط متوجه کاخ سفید نیست.
آماده‌ایم برای حفظ منافع خود در برجام بجنگیم/ برلین سیاستش را قبال آمریکا تغییر می‌دهد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، «هیکو ماس» وزیر خارجه آلمان گفت: برلین سیاستش را در قبال آمریکا بعد از خروج این کشور از توافق هسته‌ای تغییر خواهد داد.

وی در گفت‌وگو با «اشپیگل آلمان»، با اشاره به بحران‌های دیپلماتیک ناشی از بی‌توجهی ترامپ به درخواست‌های متحدان اروپایی‌اش برای حفظ برجام گفت: ما آماده‌ایم که برای منافع‌مان هر کجا که لازم است، مذاکره کنیم، صحبت کنیم و حتی بجنگیم. این در همه سطوح جاری است و فقط متوجه کاخ سفید نیست.

«ماس» گفت: روابط آلمان و آمریکا خیلی قبل از خروج آمریکا از برجام رو به خرابی رفته بود.

وی افزود: آلمان پیش از پنجشنبه شب(زمان اعلام خروج آمریکا از برجام) احساس ناامیدی کرده بود.

به نقل از «دویچه وله»،  بر اساس این گزارش، «هیکو ماس»  قرار است روز سه‌شنبه در نشست اضطراری درباره توافق هسته‌ای با همتایان بریتانیایی و فرانسوی‌اش داشته باشد. سه دیپلمات ارشد قرار است بعد از این دیدار با جواد ظریف هم نیز دیدار داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: