کد خبر: ۷۶۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۰
ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا از طلبکاران ایرانی خواستند مدارک خود را به یک آدرس معرفی شده ایمیل کنند.
فراخوان AFC برای طلبکاران استقلال و پرسپولیس؛ ایمیل بزنید تا پرونده‌تان بررسی شوددو ناظر AFC روز گذشته به ایران آمدند تا مدارک مالی و پرونده های سه باشگاه لیگ برتری استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را بررسی کنند.

 

به گزارش خبرداغ به نقل از نامه نیوز، مسئولان مذکور از باشگاه استقلال شروع کرده و پرونده های مالی این باشگاه را بررسی کردند و در ادامه سراغ تراکتورسازی و پرسپولیس خواهند رفت.

 

این ناظران با معرفی یک آدرس ایمیل (mailto:Overduepayables@the-afc.com) از طلبکاران سه باشگاه خواسته اند مدارک خود را ارسال کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد. به نوشته نامه، به این ترتیب پرسپولیس و استقلال که طلبکاران زیادی دارند برای حضور در دوره بعدی لیگ قهرمانان با دردسر مواجه خواهند شد و باید با همه طلبکاران خود تسویه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: