کد خبر: ۷۶۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۰۶۱
در دومین روز از سفر رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به گلستان صورت گرفت
با دستور رئیس سازمان میراث‌فرهنگی 25 اقامتگاه بوم‌گردی و 4 مجتمع گردشگری در گلستان افتتاح و کنلگ چند پروژه به زمین زده شد.
افتتاح متمرکز 25 اقامتگاه بوم‌گردی و 4 مجتمع گردشگری با دستور رئیس سازمان میراث‌فرهنگی
به‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت 97 در دومین روز از سفرش به استان گلستان از طریق ویدئو کنفرانس دستور افتتاح و کلنگ‌زنی به‌صورت متمرکز 25 اقامتگاه بوم‌گردی و چهار مجموعه گردشگری را صادر کرد.

معاون رئیس‌جمهوری در مراسم  کنلگ‌زنی هتل 4ستاره آلتون در گنبد گفت: «امیدوارم گردشگری روزبه‌روز جای خود را در استان پیدا کند و استان به یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور تبدیل شود زیرا ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی در این استان وجود دارد.»

او پیش از افتتاح بوم‌گردی شاریسه مینودشت نیز بیان کرد: «خوشبختانه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کشور اشتغال خوبی را برای روستاییان محقق کرده و توانسته ظرفیت اقامتی کشور را تأمین کند. انشاءالله تا پایان دولت دوازدهم 2هزار اقامت بوم‌گردی افتتاح خواهد شد.»

ابراهیم کریمی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها گفت: «میزان سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها بالغ بر 24میلیارد تومان است و عملیات اجرایی چندین پروژه با سرمایه‌گذاری 17میلیارد تومان آغاز می‌شود.»

او افزود: «تا پایان سال 97 تعداد بوم‌گردی‌های افتتاح شده گلستان به 100 می‌رسد. گلستان ظرفیت‌های نادر و جالبی دارد و امیدوارم با عملکرد خوب شأن و ظرفیت استان به‌خوبی معرفی و استفاده شود.»

این مراسم با حضور سیدمناف هاشمی استاندار گلستان، شهرام کوس‌غراوی نماینده مراوه‌تپه، گالیکش، کلاله و مینودشت، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث‌فرهنگی این استان، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی و قدرت ابراهیمی مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی، پرهام جانفشان مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: