کد خبر: ۷۶۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۹۹۰
هیات گروه دوستی پارلمانی برزیل و ایران به همراه تعدادی از فعالان اقتصادی و تجاری برزیل که به تهران سفر کرده اند با دستیار وزیر و مدیرکل آمریکا وزارت امور خارجه دیدار کردند.
ملاقات هیات گروه دوستی پارلمانی برزیل و ایران با دستیار وزیر خارجه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این دیدار دستیار وزیر و مدیرکل آمریکا وزارت امور خارجه با اشاره به قدمت ۱۲۰ ساله روابط ایران و برزیل، ظرفیت ها و فرصت های موجود دو کشور برای توسعه روابط در بخش های صنعتی، کشاورزی، اقتصادی و تجاری را مناسب دانست و بر استفاده از این فرصت ها برای تامین منافع دو کشور تاکید کرد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل نیز به نقش مهم کشورمان در منطقه خاورمیانه و تحولات آن و تلاش ایران برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه اشاره و با تاکید بر روند خوب روابط دو کشور در بخش های مختلف، آمادگی کنگره برزیل را برای کمک به این روند در تمامی زمینه ها اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: