کد خبر: ۷۶۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۷۱۵
پرسپولیسی‌ها در طول فصل، به صورت میانگین تقریباً هر بازی، 2 تا 4 ضربه به سمت چهارچوب داشتند اما به یكباره در 6 بازی آخر فصل، در هر دیدارشان میانگین 12 تا 16 شوت در چهارچوب ثبت كردند كه در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.
آمار نگران‌كننده برای پرسپولیسی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اینكه چرا به یكباره پرسپولیس به تیمی شوتزن بدل شد، وقتی عجیب‌تر می‌شود كه بدانیم در مقابل، تعداد گل‌های زده این تیم نیز كاهش یافت. پرسپولیس در 26 دیدار لیگ خود 42 گل به ثمر رسانده بود كه به صورت میانگین 6/1 گل در هر بازی است (البته این آمار در 26 بازی لیگ برتر و 6 بازی آسیایی و لیگ پرسپولیس تهیه شده است.) اما در 6 دیدار گذشته سرخپوشان این نتایج رقم خورد:

پدیده صفر – پرسپولیس یك

پرسپولیس یك – پارس جنوبی جم یك

پرسپولیس یك – السد قطر صفر

ذوب‌آهن 2 – پرسپولیس یك

پرسپولیس 3 – سپیدرود رشت صفر

الجزیره امارات 3 – پرسپولیس 2

به معنای دیگر، سرخپوشان در این 6 بازی تنها 9 گل به ثمر رسانده‌اند و در هر بازی، تعداد شوت‌های‌شان به سمت چهارچوب بیشتر بود اما آمار گلزنی‌شان تا 5/1 گل كاهش یافت اما این بار، افزایش تعداد شوت از پشت دروازه كمی نگران‌كننده به نظر می‌رسد زیرا میزان مشاركت تیمی در بین پرسپولیسی‌ها تا حد بسیار زیادی كاهش یافته و تعداد پاس‌های منجر به گل نیز پایین آمده است. به نوشته خبرورزشی، یعنی تعدادی از بازیكنان پرسپولیس هر‌گاه پشت محوطه جریمه صاحب توپ می‌شوند، شخصاً اقدام به شوتزنی می‌كنند و این موضوع از نظر برانكو خطرناك به نظر می‌رسد. سرمربی پرسپولیس، آنالیزی دریافت كرده كه برخی بازیكنان در زمان حمله، به یاران كناری خود پاس نمی‌دهند و از این رو، وضعیت سرخپوشان بدتر از ماه‌های قبل شده و شاید اتحادی كه منجر به قهرمانی شده بود، در این مدت از دست رفته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: