کد خبر: ۷۶۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۶۹۸
وزیر کشور اعلام کرد: خروج ترامپ از برجام قابل پیش‌بینی بود، برای تمام سناریوهای احتمالی آمریکا از لحاظ سیاسی و اقتصادی آماده بودیم.
وزیر کشور: خودمان را برای هرگونه پاسخگویی آماده کرده‌ایم/ با انسجام و دیپلماسی قوی‌تر از این شرایط عبور می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع خروج آمریکا از برجام موضوعی است که از ماه‌ها پیش مطرح شده و در جلسات مختلف در حوزه‌های متفاوتی همچون اقتصادی و سیاسی همه تصمیمات با سناریوهای مختلف درباره این موضوع اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی که رئیس‌جمهور دیشب داشتند، تقریبا جمع بندی تمام تصمیماتی است که طی این مدت گرفته شده است. ما اگر عهدی داشتیم پای آن ماندیم و خواهیم ماند. آمریکا بدعهدی می کند و نمی شود روی آن حساب کرد. ما خودمان را برای هرگونه پاسخگویی آماده کرده‌ایم. ان‌شاءالله با وحدت و انسجام و تلاش بیشتر و دیپلماسی قوی‌تر از این شرایط عبور می کنیم.

رحمانی فضلی درباره چگونگی رفتار اروپا درباره خروج ترامپ از برجام گفت: ما قبول داریم احساس می شود که رفتار اروپایی‌ها همانند موضع‌گیری‌هایی است که درباره این موضوع داشته‌اند.

وزیر کشور در واکنش به طرح گفت‌وگوی ملی گفت: من متوجه نمی شوم که گفت‌وگو ملی یعنی چه گفت‌وگوی ملی وجود دارد آنچه که مهم است تقویت وحدت و انسجام است که منافع ملی ما را افزایش دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: