کد خبر: ۷۶۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۸۱۳
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مطمئن باشید که در بازی برگشت ۲ گل به ذوب‌آهن می‌زنیم و به دور بعد صعود می‌کنیم.
۲ بر صفر ذوب‌آهن را شکست می‌دهیم و صعود می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حسن زمانی در خصوص شکست شب گذشته استقلال مقابل ذوب‌آهن در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال یکی از زیباترین بازی‌های خودش را مقابل ذوب‌‌آهن به نمایش گذاشت. واقعا شاهد بازی عالی بودیم.


وی ادامه داد: البته اینکه فقط زیبا بازی کنیم مهم نیست بلکه نتیجه‌گیری مهم است. این را هم بگویم که واقعا روی یک اتفاق نادر گل خوردیم و بازی را از دست دادیم.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند در بازی برگشت ذوب‌آهن را شکست دهد و به دور بعدی صعود کند، گفت: مطمئن باشید که در بازی برگشت ۲گل به ذوب‌آهن می‌زنیم و به دور بعد صعود می‌کنیم. به نوشته میزان، زمانی در پایان در خصوص اینکه شفر از نگرفتن پاداش قهرمانی جام حذفی ناراحت است، خاطرنشان کرد: ان‌شا‌ءالله با پاداش صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا، 2 پاداش را با هم می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: