کد خبر: ۷۶۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
تعداد بازدید: ۶۹۰
سرمربی استقلال در نشست خبری اعلام کرد که ابراهیمی نیز دچار مصدومیت شده است.
خبر بد شفر؛ ابراهیمی دومین مصدوم استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سرمربی استقلال در نشست خبری اعلام کرد که ابراهیمی نیز دچار مصدومیت شده است.


با اعلام وینفرد شفر سرمربی استقلال امید ابراهیمی در دیدار با ذوب آهن دچار مصدومیت شده و احتمالا دیدار برگشت را از دست بدهد.


سرمربی استقلال با اشاره به مصدومیت شجاعیان از ناحیه لیگامنت در دیدار استقلال و ذوب آهن، اعلام کرد که ابراهیمی نیز دچار مصدومیت شده و مشخص نیست در دیدار برگشت در تهران حضور خواهد داشت یا نه.


ابراهیمی در نیمه اول دچار مصدومیت از ناحیه پای راست شد اما با اسپری و یخ درمانی توانست در نیمه دوم به میدان برود ولی در جریان نیمه دوم کمتر با پای راست خود به توپ ضربه زد. به نوشته ورزش سه، در صورت غیبت ابراهیمی، آبی ها کار سختی در دیدار برگشت مسابقات خواهند داشت و باید در غیاب حداقل دو بازیکن کلیدی خود به میدان بروند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: