کد خبر: ۷۶۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۸۴۵
رئیس‌جمهوری آمریکا از مدارک اسرائیل در رابطه با تسلیحات هسته‌ای ایران که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، هفته پیش ارائه کرد برای خروج از توافق هسته‌ای با ایران بهره برد. او البته به نقایص و منسوخ بودن حرف‌های نتانیاهو اشاره‌ای نکرد.
تکرار ادعاهای بی‌‌اساس نتانیاهو در سخنرانی ترامپ

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری سی‌ان‌ان، با توجه به سخنرانی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، او از ادعای بی‌اساس اسرائیل در رابطه با تسلیحات هسته‌ای ایران که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، هفته پیش ارائه کرد برای خروج از توافق هسته‌ای با ایران بهره برد. او البته به نقایص و منسوخ بودن حرف‌های نتانیاهو اشاره‌ای نکرد.

ترامپ در سخنرانی خود گفت: «هفته گذشته، اسرائیل مدارکی را منتشر کرد که بر اساس آن این کشور در گذشته برای دستیابی به سلاح هسته‌ای تلاش کرده است. اگر من در این توافق بمانم، به‌زودی یک مسابقه تسلیحات هسته‌ای در خاورمیانه به راه خواهد افتاد. همه می‌خواهند پیش از ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: