کد خبر: ۷۶۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۶۶۲
نماینده مردم محلات با انتقاد از وضعیت نابسامان اقتصادی کشور گفت: مردم با سختی امورات را می گذرانند و به خاطر اصل نظام تحمل می کنند.
سلیمی: قیمت دلار پر کشیده است و کسی هم نمی‌خواهد پاسخگو باشد
به گزارش خبرداغ ، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در تذکری در خصوص خرید تضمینی گندم گفت: امسال قیمت از سال گذشته کمتر است. به‌رغم اینکه تورم وجود دارد و هزینه‌های کشت افزایش پیدا کرده خرید تضمینی گندم کمتر از سال گذشته است.

وی با انتقاد از وضعیت بازار ارز تاکید کرد: قیمت دلار پر کشیده است و کسی هم نمی خواهد پاسخگو باشد. بالاخره چرا تصمیمی جدی اجرا نمی شود؟ برخی تجار می خواهند ثبت سفارش کنند و نیاز به پیش پرداخت دارند. می‌گویند مسیری در این خصوص برای ما مشخص نشده است. موضوع ارز موجب شده قیمت دارو افزایش پیدا کند. برخی جانبازان عزیز به دفتر ما آمده بودند و می گفتند برخی داروها از سوی شرکت‌ها ترخیص نمی شود. آنها منتظرند ببینند که قیمت چه خواهدشد. بسیاری از اجناس فروش ندارند. مردم چه کنند؟

نماینده مردم محلات تاکید کرد: مردم با سختی امورات را می‌گذرانند و به خاطر اصل نظام تحمل می کنند. تصمیمات آقایان مشخص نیست. قوه قضائیه یک تصمیم می گیرد و قوه مجریه تصمیمی دیگر. مثلا در بحث پیام رسانها. اینها اگر تلفن یکدیگر را ندارند بیایند ما تلفن آقایان را به آنها بدهیم. تلفنی صحبت کنند و از تریبونها باهم حرف نزنند. چرا در این شرایط باید دو قطبی سازی انجام شود؟

سلیمی ادامه داد: اگر آدرس یکدیگر را بلد نیستند مجلس آدرس مسئولین را به هم بدهد. ما حاضریم در مجلس یک اتاق به آنها بدهیم که با یکدیگر مذاکره کنند.

وی در پایان گفتت: تامین مالی تروریسم که صبح مطرح شد، مغایر ماده 122 آیین نامه بود. گزارش کمیسیون باید به رای گذاشته شود. این موضوع مغایر اصل 158، 77 و 139 بود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: