کد خبر: ۷۶۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۵۷۴
مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان برای فصل آینده شرایط مبهمی دارد و این در حالی است که صمد مرفاوی مخالف رفتن او به دیگر تیم‌های لیگ برتری است.
مرفاوی مخالف حضور ستاره استقلال در تیم‌های ایرانی!به گزارش خبرداغ ، یونس دلفی یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارد و در فصل گذشته هم تلاش زیادی کرد تا به فوتبال اروپا برود که البته این اتفاق رخ نداد. دلفی دوست دارد از استقلال خوزستان جدا شده و راهی یک تیم اروپایی شود، اما اینکه چنین شرایطی برای او فراهم شود، هنوز قطعی نیست.

 

از طرفی چند باشگاه لیگ برتری هم خواهان جذب این بازیکن جوان هستند، ولی صمد مرفاوی با جدایی دلفی و رفتن او به یک تیم ایرانی دیگر موافق نیست. مرفاوی دوست ندارد این مهاجم را از دست بدهد و تأکید بر حفظ او دارد. حالا باید دید باشگاه استقلال خوزستان در مورد دلفی چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: