کد خبر: ۷۶۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۱۲۷۲
روز گذشته در پردیس کوروش شاهد صحنه هایی بودیم که تحت عنوان اکران مردمی فیلم اخیر ابراهیم حاتمی کیا برگزار شد.
به گزارش خبرداغ و به نقل از برترین‌ها،روز گذشته در پردیس کوروش شاهد صحنه هایی بودیم که تحت عنوان اکران مردمی فیلم اخیر ابراهیم حاتمی کیا برگزار شد.

از ساعاتی پیش از این نمایش، گوینده پردیس کوروش با سبکی لاله زار گونه مردم را به این رخداد نوید میداد که حاضرین محترم پردیس کوروش امشب اکران مردمی فیلم سینمایی «به وقت شام» بسیار متفاوت برگزار می‌شود!

این اکران با حضور بازیگر نقش داعشی سوار بر اسب در مجموعه ای آغاز شد که زنان و کودکان با چهره های وحشت زده و جیغ و فریاد های بی امان نظم کل پردیس را بهم ریخته بودند. چند کودک گریه می کردند و خانم جوانی از هوش رفت.و در ادامه ...
 ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» بعد از واکنش‌های مختلف به تبلیغات جنجالی فیلمش در پردیس سینمایی کوروش با انتشار متنی از مردم عذرخواهی کرد.

حضور یک فرد با گریم داعشی و اسب و شمشیر در پردیس سینمایی کوروش و ترساندن مردم از سوی او با هدف جذب مخاطب برای فیلم «به وقت شام» واکنش‌های منفی بسیاری را به همراه داشته است.

در پی این واکنش‌ها ابراهیم حاتمی‌کیا متنی را به این شرح منتشر کرد: «یا حق، بچه‌های گروه تبلیغاتی فیلم «به وقت شام»، من شاهد زحمات مومنانه و شبانه‌روزی شما در این چند ماه بودم؛ ولی این نمایش کوروش در شان "به وقت شام" نبود. خستگی دو ماه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند.

من تصورم آن بود که قرار است کسی به شکل ریش قرمز در فضای بیرونی کوروش بایستد و مردم با او عکس بیاندازند. نه اسبی و نه جمعی و نه فریادی، آن هم داخل مجتمع در مخیله‌ام نبود و من بی‌خبر بودم.

عزیزانِ آزرده‌خاطر در مجتمع کوروش، اعم از مردم و کسبه‌ی محترم، اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد، بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید.

ابراهیم حاتمی‌کیا
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷»

عکسها و فیلم‌های مربوط به این اقدام تبلیغاتی را ببینید:



واکنش حاتمی‌کیا به تبلیغات عجیب «به وقت شام»

واکنش حاتمی‌کیا به تبلیغات عجیب «به وقت شام»

واکنش حاتمی‌کیا به تبلیغات عجیب «به وقت شام»

واکنش حاتمی‌کیا به تبلیغات عجیب «به وقت شام»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
saeed
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
ببینید که حتی تصور حضور داعش در ایران ،برای مردم ماترسناک و وحشت آفرین است.
ای مردم غیور ایران ،اگر داعش به ما حمله نکرد ،اگر ناموسمان توسط آنها به یغما نرفت،اگر کودکانمان جلو چشمان ما ذبح نشد ،بعلت این بود که نتوانست به هدفش برسد.
یادمان نرود که برای داعشی ها یکی از این دو دلیل کافیست که شما را ذبح کنند ، 1-ایرانی بودن 2-شیعه بودن.
یادمان نرود که وقتی داعش در اوج قدرت بود ،دایما اعلام میکرد که هدفش ویران کردن ایران است.
چه بسیار جوانان با غیرت،خونشان بجوش آمد ،از زن و فرزند و تفریح و خانواده خویش گذشتند ،و به جنگ با دانش رفتند ،
و چه مردان آسمانی از ایران که توسط این جانوران در میدانهای شهر در غربت (عراق و سوریه ) سربریده شدند.
من در حدی نیستم که آنها را توصیف کنم.
ولی از صمیم قلب ،درود میفرستم به روح همه شهیدان این عرصه،امثال شهید حججی،،از خدا میخوام که اسیرانی که در دست این جانوران گرفتار رند آزاد شوند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: