کد خبر: ۷۶۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۴۲۹
رییس مجلس در پاسخ به نماینده مردم مشهد که لایحه مبارزه با پولشویی را از شمول وظایف قوه قضائیه دانست، گفت: ثقل اصلی این لایحه مسائل بانکی است و نه قضایی.
لاریجانی: ثقل این مهم مسئله بانکی است زیرا پولشویی از این طریق انجام می شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در اخطاری گفت: این قانون ماهیت قضایی دارد، لذا اقدام امروز به نوعی تداخل در وظایف قوا محسوب می شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس اصل ۱۵۸ یکی از وظایف قوه قضائیه تهیه لوایح قضایی متناسب با جمهوری اسلامی است، لذا اقدامی که در مجلس انجام می شود در عین اینکه ماهیت قضایی دارد، آیا دخالت در وظایف قوه قضائیه تلقی نمی شود؟

وی افزود: تعدادی اصرار دارند عضو کنوانسیون هایی شویم یا قوانینی را بپذیریم که برخی از آنها استعماری است.

در واکنش به اخطار پژمانفر، رئیس مجلس در پاسخ به اخطار نماینده مردم مشهد و کلات گفت: در این خصوص قانون وضع شده بود و ماهیت قضایی نیز ندارد؛ همچنین باید یادآور شد قوه قضائیه نیز در جلسات کمیسیون مربوطه حضور داشته است.

لاریجانی گفت: ثقل این مهم مسئله بانکی است زیرا پولشویی از این طریق انجام می شود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: