کد خبر: ۷۶۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۴۱۱
اين روزها اگر سري به سايت رسمي سازمان ليگ زده باشيد، احتمالا با مشاهده جدول پاياني مسابقات ليگ هفدهم متوجه گاف بزرگ دوستان در اين مجموعه شده‌ايد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، اين روزها اگر سري به سايت رسمي سازمان ليگ زده باشيد، احتمالا با مشاهده جدول پاياني مسابقات ليگ هفدهم متوجه گاف بزرگ دوستان در اين مجموعه شده‌ايد.

 

آقايان در جدول نهايي فصل، سايپا را روي پله سوم و استقلال را در رتبه چهارم نشانده‌اند! اين در حالي است كه استقلال در روز پاياني با سايپا هم‌امتياز شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تيم علي دايي در رده سوم قرار گرفت.

 

نكته اينجاست كه رفقا دو پيروزي آخر استقلال برابر پيكان و سپاهان را مساوي منظور كرده‌اند كه واقعا شاهكار است! اگر در اينترنت جستجو كنيد، جدول پاياني ليگ هفدهم شايد در هزاران سايت و صفحه منتشر شده باشد، اما فقط يكي از آنها اشتباه است كه از قضا همان يكي مربوط به مرجع رسمي برگزاري اين مسابقات مي‌شود. البته به قول آقاي فتاحي اينجا هم مردم مقصرند!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: