کد خبر: ۷۶۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۵۱۹
جهانبخش با درخشش در لیگ هلند و آقای گلی می‌تواند جا پای بزرگان فوتبال جهان بگذارد.
در ستایش جواهری به نام «جهانبخش»/ ستاره ایرانی جا پای بزرگان جهان می‌گذاردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، جهانبخش با درخشش در لیگ هلند و آقای گلی می‌تواند جا پای بزرگان فوتبال جهان بگذارد. علیرضا جهانبخش ستاره فوتبال ایران شب گذشته کاری کرد کارستان!

 

جهانبخش در آخرین بازی فصل برای آلکمار هت‌تریک کرد تا با ۲۱ گل به عنوان آقای گل لیگ اردویژه هلند انتخاب شود. این دومین هت‌تریک جهانبخش بود که نقش بسازیی در آقای گلی این ستاره فوتبال ایران در لیگ معتبر هلند داشت.



به غیر از ۲۱ گل جهانبخش، این بازیکن ۱۲ پاس گل هم در کارنامه خودش ثبت کرد تا به غیر از آقای گلی، احتمالا بهترین بازیکن فصل لیگ هلند هم شود.



افتخاری که شب گذشته جهانبخش به دست آورد اگر مهمترین دستاورد لژیونر‌های فوتبال ایران در تاریخ نباشد قطعا جزو ۳ افتخار اول فوتبال ایران در اروپا محسوب می‌شود. جهانبخش در شرایطی در لیگ معتبری مثل لیگ هلند آقای گل شد که تیمش به جایگاه سوم لیگ رسید. جهانبخش بالاتر از ستاره‌های آیندهوون و آژاکس به این افتخار رسید تا شاید ستاره بعدی جهان فوتبال باشد که از لیگ هلند می‌آید.



ستاره‌های فراوانی مانند فن‌درسار، داویدز، سیدورف، فن‌نیستلروی، زلاتان، فن‌پرسی، سوارز و ... نمونه‌هایی هستند که در این سال‌ها در لیگ هلند ستاره شدند به تیم‌های بزرگ دنیا رفتند و برای سال‌های زیاد ستاره‌های فوتبال جهان بودند. جهانبخش هم با درخشش در لیگ هلند و آقای گلی می‌تواند جا پای بزرگان فوتبال جهان بگذارد.



در این موفقیت چشمگیر جهانبخش به غیر از تلاش و استعداد خود این بازیکن، وجود یک مشاور قوی به نام امیر هاشمی‌مقدم بسیار تاثیرگذار بوده. هاشمی‌مقدم مهاجم پیشین استقلال که در نقش ایجنت جهانبخش فعالیت می‌کند نقش مهمی در پیشرفت این بازیکن دارد. هاشمی‌مقدم در این سال‌ها برخلاف تمام مدیران برنامه فوتبال در ایران نه پشت هم از پیشنهاد‌های لیگ برتری انگلیس و لالیگا صحبت کرد و نه از علاقه تیم‌های بزرگ جهان برای جذب جهانبخش خبر داد. این مدیر برنامه همیشه پله به پله و به قول معروف «اروپایی» در خصوص جهانبخش حرف زده.

 



هاشمی‌مقدم چه زمانی که جهانبخش را به نایمنخن برد و چه موقعی که به آلکمار برد، خیلی حرفه‌ای و فوتبالی با این بازیکن و آینده‌اش برخورد کرد. هیچ‌وقت از پیشنهاد‌های عجیب و غریب تیم‌های بزرگ برای جهانبخش حرف نزد و همیشه اولویتش بازی کردن «علیرضا» و پیشرفت فنی این بازیکن بود.



جهانبخش و هاشمی‌مقدم نمونه بارز یک فوتبالیست و یک مدیربرنامه حرفه‌ای هستند. جهانبخش هیچ وقت به فکر پول درآوردن نبود که اگر اینطور بود تا امروز میلیارد‌ها تومان از کشور‌های قطر و چین به جیب زده بود، هاشمی‌مقدم هم به فکر جیب خودش و سودش نبود و فقط به پیشرفت جهانبخش کمک کرد. شاید بهتر است ستاره‌های دیگر فوتبال ایران این دو را الگوی خود قرار بدهند تا بتوانند پیشرفت کنند. به نوشته میزان، حالا که جهانبخش به عنوان یک ایرانی اینطور در فوتبال اروپا درخشیده و احتمالا باید شاهد حضورش در تیم قدرتمند و ریشه‌دار ناپولی ایتالیا باشیم، بهتر است تا آغاز جام جهانی که میدانی مهم برای نشان دادن استعداد‌های ایرانی است، به این بازیکن استراحت بدهیم و به قول فوتبالی‌ها «هوای» او را داشته باشیم تا بتوانیم از این جواهر به خوبی در جام جهانی استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: