کد خبر: ۷۶۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۶۱۲
وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوالات جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته به کمیسیون اقتصادی می‌رود و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی گزارش دولت در خصوص تسویه مطالبات بانک‌ها و موسسات مالی و بدهی‌های معوق سررسید شده در کمیسیون اقتصادی حضور خواهند داشت.
حضور ظریف، نوبخت، کرباسیان و سیف در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده روز سه‌شنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس انجام خواهد شد.

همچنین روز سه‌شنبه دعوت از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوالات امیر خجسته نماینده همدان، بهرام پارسایی نماینده شیراز،  نادر قاضی پور نماینده ارومیه و سعید باستانی نماینده تربت حیدریه در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

در ادامه جلسات روز سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی، جلسه‌ای با نمایندگان صندوق بین‌المللی پول(IMF) با موضوع بررسی مساعدت‌های مرتبط در زمینه سیاست­گذاری مالیاتی به درخواست وزارت امور اقتصادی و دارایی و نشست با رئیس دیوان محاسبات کشور با موضوع استماع گزارش دیوان محاسبات در خصوص مأموریت­های نظارتی کمیسیون اقتصادی برگزار خواهد شد.

همچنین بررسی گزارش دولت در خصوص بند (و) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۷ در ارتباط با تسویه مطالبات بانک‌ها و مؤسسات مالی – اعتباری برای بدهی های معوق سررسید شده تا پایان سال ۱۳۹۶ با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی در دستورکار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: