کد خبر: ۷۶۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۵۲۲
ستاره ایرانی آلکمار از انگیزه بالای خود برای گلزنی در هفته پایانی لیگ هلند و کسب عنوان آقای گلی صحبت کرد.
ستاره ایرانی در یک قدمی افتخار تاریخی/ امیدوارم گل بزنم و آقای گل شومبه گزارش خبرداغ ، علیرضا جهانبخش در فاصله یک هفته مانده به اتمام لیگ اردویسه هلند با 18 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و دو بازیکن 17 گله از آیندهوون و دن هاخ او را تعقیب می کنند.

 

آلکمار که مقام سومش در لیگ تثبیت شده فردا به مصاف زووله می رود و جهانبخش این فرصت را دارد که بعد از این بازی آقای گل لیگ هلند شود.

 

وی در این خصوص به روزنامه تلگراف هلند گفت: 5 سال است که در فوتبال هلند حضور دارم و همواره سعی کردم بهتر از قبل بازی کنم. فصل قبل 10 گل زدم و این فصل به دنبال افزایش تعداد گل های زده ام بودم و خوشحالم که حالا در صدر جدول گلزنان هستم.

 

جهانبخش تصریح کرد: می توانم فردا آقای گل شوم. در ایران هم خیلی ها پیگیر این مسئله هستند. تاکنون چنین عنوانی را کسب نکردم و امیدوارم فردا هم گل بزنم و به این عنوان برسم البته مهمتر از هر چیز پیروز شدن آلکمار است.

 

تاکنون هیچ بازیکن ایرانی نتوانسته در یک لیگ اروپایی آقای گل شود و جهانبخش می تواند فردا تاریخساز شود. این هفته البته انصاری فرد هم فرصت کسب این عنوان در لیگ یونان را دارد.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: