کد خبر: ۷۶۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۴۴۵
کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا:
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا گفت: اسرائیل تهران را به داشتن برنامه هسته‌ای محرمانه متهم می‌کند در حالی که خود به هیچ یک از تعهداتی که ایران داده پایبند نبوده است. چه کسی در این میان قانون گریز است؟
اسرائیل بدون پایبندی به تعهدات هسته‌ای، ایران را متهم می‌کند/ کدامیک قانون‌گریز است؛ تهران یا تل‌آویو؟

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، جیل استین کاندیدای حزب سبز در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، گفت: اتهامات نتانیاهو علیه ایران مساله برنامه توسعه محرمانه سلاح هسته‌ای توسط اسرائیل را بار دیگر مطرح کرده است. 

به نقل از اسپوتنیک ، جیل استین در توییتر خود نوشت: «بیایید صادق باشیم. اسرائیل تهران را به داشتن برنامه هسته‌ای محرمانه متهم می‌کند. اسرائیل برنامه هسته‌ای محرمانه دارد. ایران به تعهداتش در همه قرداد‌ها و بازرسی‌ها پایبند بوده است. اسرائیل به هیچ یک از این‌ها پایبند نبوده. چه کسی در این میان قانون گریز است؟»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: