کد خبر: ۷۶۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
تعداد بازدید: ۵۶۱
با حضور جمعی از اهالی کیش و با همکاری شرکت عمران ، آب و خدمات منطقه آزاد کیش حد فاصل کشتی یونانی تا کلبه هور از وجود زباله پاک شد.
سواحل کشتی یونانی تا کلبه هور جزیره کیش پاکسازی شد

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با فراخوان یکی از گروه های مردم نهاد جزیره کیش و با حضور جمعی از اهالی دوستدار طبیعت و همکاری شرکت عمران ، آب و خدمات شهری، بخشی از سواحل جزیره کیش که مورد توجه گردشگران و طبیعت دوستان است از وجود حدود یک تن از آلاینده ها شامل انواع پلاستیک و ظروف یکبار مصرف غیرقابل جذب پاکسازی شد.

با توجه به رویکرد گردشگری کیش و حضور سالانه بیش از یک میلیون و هشتصد هزار مسافر که از سواحل این جزیره زیبا بازدید می کنند عدم توجه به حفظ محیط زیست شرایط نامطلوبی از نظر زیست محیطی و چشم انداز های نازیبا در این جزیره که به لحاظ وسعت محدود است ایجاد می کند.

گفتنی است تعدادی از مسئولین شرکت عمران ، آب و خدمات شهری این گروه مردم نهاد را در برنامه پاکسازی روز گذشته همراهی می کردند و در پایان این همایش، مهندس حاکمی سرپرست مدیریت خدمات شهری ضمن تقدیر از توجه شهروندان به مسایل زیست محیطی این جزیره و تلاش برای پاکیزه نگه داشتن محیط آن ، بر اجرای سیاست های فرهنگی و آموزشی در شرکت عمران ، آب و خدمات کیش به منظور کاهش آلودگی های زیست محیطی و رهاسازی زباله درطبیعت این جزیره تاکید کرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با استمرار حرکت های مردم نهاد نظیر پاکسازی سواحل کیش ضمن ایجاد محیطی سالم تر و پاکیزه تر به بسط فرهنگ شهروندی و احساس مسئولیت جمعی نیز کمک شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: