کد خبر: ۷۶۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۵۱۹
پیروزى استقلال كه جام حذفى را مال خود كرد، بدل به یك دوگانه شد!
دو فرصت که یكجا نصیب استقلال مى‌شود!/ شفر، راه خوب بازى كردن و خوب بازى گرفتن از استقلال را بلد است!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پیروزى استقلال كه جام حذفى را مال خود كرد، بدل به یك دوگانه شد!

1-دستاورد استقلال كه براى بردن جام تا دقیقه ٣٥ صبورانه بازى هدفمندى را پیش گرفته بود، در قسمت اول، چه بسا كه مهمتر از «جام‌برى» هم بود!



 استقلال، وقتى با وینفرد شفر به توافق دو ساله‌اى رسید، دانست كه جام حذفى را براى هفتمین بار، بالاى سر خواهد برد! صبح روز پنج‌شنبه ١٣ اردیبهشت ٩٧، شفر قراردادى را امضا كرد كه خیال مردان آبى را براى دو سال دیگر، راحت مى‌كند!



با مربیگرى آقاى شفر، استقلال به دریافت‌هاى آموزنده نوترى دست خواهد یافت! روندى كه با حضور مرد آلمانى، بیشتر به یك پروسه شباهت داشت، براى دو سال آینده، سر و شكل یك پروژه را به خود خواهد گرفت!

استقلال، پس از دوگانه اولیه‌‌اش، وارد فازهاى مهم‌ترى از مسابقه‌ها و رقابت‌ها مى‌شود! دوگانه‌اى كه در هر دو سر آن ذوب‌آهن حضور دارد! دوگانه ایرانى لیگ آسیا!



دوگانه‌اى كه یك سویش ذوب‌آهن است و سوى دیگرش امیر قلعه‌نویى! استقلال با این هر دو، خرده‌حساب‌هاى چندى دارد!



براى تسویه حساب، شفر هم داراى انگیزه‌هاى كافى است! آخرین بازى این دو تیم، اولین زخم را به تن شفر وارد كرد! حالا دو فرصت، یكجا نصیب استقلال مى‌شود:... هم تلافى باخت آخر! هم صعود به یك پله بالاتر در لیگ آسیا!

نه عالیجناب شفر و نه شوالیه‌هاى آبى‌پوش استقلال، چنین فرصت‌هایى را از دست نمى‌دهند!

استقلال، دوگانه‌هاى مهمترى را سر راه خود دارد!

حریف، اسكوچیچ نیست

٢- این بار حریف، خونه به خونه نیست! و این بار فرماندهى حریف در اختیار فوتبال نرم و نجیب دراگان اسكوچیچ نخواهد بود!

امیر با اسكوچیچ فرق‌ها دارد! اگر در علم‌اندیشى، اسكوچیچ را خاص‌تر مى‌بینیم، در مبارزه‌جویى و روح بردن، چندگامى از حریف عقب‌تر است:

شفر، راه خوب بازى كردن و خوب بازى گرفتن از استقلال را بلد است! امیر هم راه‌هاى خراب كردن بازى هر حریفى را -نه البته در لیگ آسیا- به‌خوبى مى‌شناسد!

بازى روز سه‌شنبه در اصفهان، چگونه پیش خواهد رفت؟ امیر قلعه‌نویى، دام و تله‌گذارى مى‌كند یا راهكارهاى تاكتیكى وینفرد شفر، مؤثر خواهد شد؟

استنلى كى‌روش و مرتضى تبریزى موفق خواهند بود یا «مامه تیام» یك درس آموختنى دیگر در فاز گلزنى، خواهد آموخت؟ با كمك جپاروف، ابراهیمى و نیز وریا غفورى!

درس‌هاى تیام

٣- درس‌هاى كى‌روش از برزیل، یا درس‌هاى تیام، در جاگیرى و حمله به توپ و اعمال فشار تك‌نفره براى مغلوب كردن خط دفاع حریفان!

بازى تیام، حرف‌هاى تازه‌اى هم دارد و پافشارى مى‌كند بر اصول قدیمى «تمام‌كنندگى» و گل زدن به شیوه كلاسیك!

بازى تیام- و استنلى كى‌روش هم- غلط‌هاى خیلى غلط درسنامه‌هاى صداوسیما را لو مى‌دهد!

تیام و گل‌هایش، ساده‌ترین شیوه مهاجم نوك بودن را مى‌آموزد! حمله به سمت توپ، نه منتظر رسیدن توپ!

استقلال، خوشحال‌ترین تیم این روزهاى فوتبال ایران است! هم خوشحال‌ترین و هم موفق‌ترین، كه به همكارى با شفر مى‌بالد و توقعات فراوانى دارد از این همكارى!

استقلال- شفر، راه دراز موفقیت، تازه آغاز شده است! مثل راه دراز پرسپولیس با برانكو و راه دراز تیم ملى با كارلوس كى‌روش! به نوشته خبرورزشی، تركیب‌هاى موفق! تركیب‌هاى پیروزى‌ساز!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: