کد خبر: ۷۶۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۴۱۸
حضور امید عالیشاه در تمرینات پرسپولیس، نکته مثبتی برای این تیم به شمار می رود.
این شما و این کاپیتان سوم سرخ پوشانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،امید عالیشاه از چند هفته پیش در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت می کند و از فصل آینده می تواند برای سرخپوشان پایتخت به میدان برود. اگرچه او فعلا مجوز بازی ندارد، اما حضورش در تمرینات به نفع پرسپولیسی ها بوده است.

 

او در بازی درون تیمی، در تیم ذخیره ها بازی می کند و باتوجه به حضور محسن مسلمان، گادوین منشا و خودِ امید عالیشاه، حریف قدرتمندی برای بازی برابر تیم اصلی می شوند.

 

 

عالیشاه پیش از خدمت سربازی اغلب بازیکن نیمکت نشین تیم پرسپولیس بود اما در لیگ های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم یکی از بهترین های پرسپولیس به شمار می رفت و به بازوبند کاپیتانی این تیم نیز رسید. به نوشته ورزش سه، حالا با بازگشت از لیگ هجدهم، عالیشاه پس از سیدجلال حسینی و حسین ماهینی تبدیل به کاپیتان سوم قرمزها خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: