کد خبر: ۷۶۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۱۳۰
آبی‌های پایتخت آخرین بار شش سال قبل قهرمان جام حذفی شدند.
تلاش استقلال برای پایان حسرت ۶ سالهبه گزارش خبرداغ ، استقلال امروز در مرحله فینال جام حذفی برابر خونه به خونه قرار خواهد گرفت و در تلاش است تا با پیروزی در این دیدار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. 


از آخرین باری که استقلال به قهرمانی جام حذفی رسید ۶ سال می‌گذرد و استقلال سری قبل در سال ۹۱ با هدایت پرویز مظلومی م با شکست دادن شاهین بوشهر در ضربات پنالتی توانست قهرمان این رقابت‌ها شود. 
استقلال یک بار هم دو سال قبل با ذو‌ب‌آهن در فینال جام حذفی روبرو شد ولی پس از تساوی یک - یک در وقت قانونی در ضربات پنالتی ۵-۴ مغلوب این تیم شد. به نوشته ورزش سه، باید دید این بار آبی‌های پایتخت موفق به بردن جام خواهند شد یا نه. آخرین باری که آنها توانستند جام قهرمانی را لمس کنند مربوط به 2238 روز قبل بود؛ جایی که مهدی رحمتی قهرمانی این تیم را جشن گرفت و بازیکن دیگری از آن دوران در ترکیب این تیم در بازی امروز حاضر نیست.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: