کد خبر: ۷۶۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۱۰۷۲
مردم جزیره کیش همزمان با گرامیداشت ماه شعبان با آذین بندی و چراغانی خیابان ها و معابر و برپایی آیین های جشن و سرور در مساجد ، حسینه ها و دیگر اماکن تجاری و گردشگری میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج) را جشن گرفتند.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جشن اعیاد شعبانیه که از نخستین روزهای این ماه ارزشمند با آذین بندی و چراغانی معابر و میادین و برپایی تکیه ها در نقاط مختلف شهر آغاز شده بود در سالروز ولادت یگانه منجی بزرگ عالم بشریت به اوج خود رسید. ساکنان مومن و متعهد جزیره کیش در این عید فرخنده با برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی ، سخنرانی ، اجرای تواشیح و پخش شربت و شیرینی و پذیرایی ازساکنان و گردشگران به ساحت مقدس امام عصر (عج) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام عرض ارادت کردند. 

بر اساس این گزارش جشن بزرگ نیمه شعبان در مساجد خاتم الانبیاء و امام جعفر صادق (ع) با حضور شمار فراوانی از ساکنان و گردشگران برگزار شد سخنرانان و وعاظ در خصوص اهمیت توجه نسل جوان به مقوله مهم مهدویت، آثار آن در موفقیت انسانها وایجاد انگیزه برای تلاش مضاعف درجهت برقراری عدالت در جهان و مبارزه با صاحبان زر و زور سخنرانی کردند.

با توجه به همزمانی سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) با روز کارگر ، در این مراسم از شماری از کارگران نمونه جزیره کیش تقدیر شد .

 اجرای برنامه های فاخر فرهنگی و مذهبی در جزیره کیش ،  برگزاری کنسرت های موسیقی خوانندگان مطرح کشور در تالار شهر و مجموعه فرهنگی آوای خلیج فارس ، برپایی چندین ایستگاه صلواتی توزیع شربت و شیرینی در نقاط مختلف جزیره کیش و نوار ساحلی و گردشگری  و  نورافشانی از دیگر برنامه های مفرح جزیره کیش در گرامیداشت جشن بزرگ نیمه شعبان بود.

Image title

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: