کد خبر: ۷۶۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۴۳۰
در روز پاياني ليگ يك، باشگاه متمول خونه‌به‌خونه رقابت صعود به ليگ برتر را صرفا به خاطر تفاضل گل به نساجي قائم‌شهر واگذار كرد.
اشتباه مرگبار از جنس اشتباه فرشاد احمدزادهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در روز پاياني ليگ يك، باشگاه متمول خونه‌به‌خونه رقابت صعود به ليگ برتر را صرفا به خاطر تفاضل گل به نساجي قائم‌شهر واگذار كرد.

 

مسلما عوامل زيادي در ناكامي خونه‌به‌خونه دخيل بوده، اما اگر بخواهيم به يك عامل خاص اشاره كنيم، بايد سراغ اين اظهار نظر شگفت‌انگيز اسكوچيچ برويم كه گفته بود: «اگر لازم باشد 15گل به برق شيراز مي‌زنيم و صعود مي‌كنيم.» طبيعي بود كه اين حرف نسنجيده باعث عصبانيت و تحريك شيرازي‌ها شود كه همين اتفاق هم رخ داد و برق جديد بهترين بازي‌اش را در بابل ارايه داد. به نوشته بانک ورزش، اشتباه اسكوچيچ در جري كردن يك حريف بي‌انگيزه درست شبيه مصاحبه فرشاد احمدزاده پيش از مسابقات هفته پاياني ليگ پانزدهم بود كه گفت: «اصلا شايد 10گل به راه‌آهن زديم و قهرمان شديم.» نهايتا پرسپوليس هم آن سال قهرماني را به خاطر تفاضل گل كمتر از دست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: