کد خبر: ۷۶۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
تعداد بازدید: ۸۱۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و تعدادی از بازیکنان این تیم با حضور در بیمارستان کیان به عیادت از بازیکن مصدوم این تیم پرداختند.
برانکو و بازیکنان پرسپولیس به ملاقات ربیع‌خواه رفتندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و تعدادی از بازیکنان این تیم با حضور در بیمارستان کیان به عیادت از بازیکن مصدوم این تیم پرداختند.


برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به همراه تعدادی از بازیکنان این تیم با حضور در بیمارستان کیان به عیادت محسن ربیع‌خواه بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس پرداخت. 


ربیع‌خواه به دلیل پارگی رباط صلیبی صبح امروز زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و قرار است فردا از بیمارستان مرخص شود. به نوشته فارس، برانکو و بازیکنان پرسپولیس برای ربیع‌خواه آرزوی سلامتی کرده و ابراز امیدواری نمودند که این بازیکن هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: