کد خبر: ۷۶۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۴۰۱
علی نیكبخت گوش چپ سابق استقلالی‌ها گفت:يك دوره پرسپوليسی ها ليگ يك را قرق كرده‌ بودند، حالا استقلالی ها.
نیكبخت: كاش قلعه‌نویی و استقلال به هم نمی‌خوردندبه گزارش خبرداغ ، مربیان استقلالی در لیگ یك جولان می‌دهند. جواد نكونام و محمود فكری به عنوان دو مربی استقلالی توانستند نساجی و نفت مسجدسلیمان را به لیگ‌ برتر بیاورند. علی سامره هم در هفته آخر با مس رفسنجان مرد و مردانه مقابل نفت ایستاد. سیروس دین‎‌محمدی و علی لطیفی هم كه در شهرداری تبریز و اكسین البرز مربیگری می‌كنند. تازه بیاتی‌نیا، مهدی پاشازاده و مهابادی هم در فصل جاری در لیگ یك بودند. به نوشته خبرورزشی، علی نیكبخت گوش چپ سابق استقلالی‌ها هم جزو كسانی است كه می‌خواهد به زودی در لیگ یك كارش را شروع كند. او درباره حضور مربیان استقلالی در این لیگ توضیحاتی می‌دهد.

* مربیان استقلالی لیگ یك را قرق كرده‌اند.

(خنده) بله، فوتبال دارد به این سمت می‌رود كه دست استقلالی‌ها بیفتد. مگر بد است؟

* استقلالی‌ها حتی برای پرسپولیسی‌ها كری می‌خوانند.

یك مدت فوتبال دست پرسپولیسی‌ها بود. افشین پیروانی، استیلی، درخشان، یحیی گل‌محمدی و... بودند ولی حالا نوبت استقلالی‌هاست. آن موقع قرمزها قرق كرده بودند حالا در قرق آبی‌هاست.

* خودت به این مربیان ملحق نمی‌شوی؟

چرا، ان‌شا‌ءا... سه، چهار سال دیگر من هم بتوانم در لیگ یك سرمربی شوم. فعلاً می‌خواهم كار دستیاری را شروع كنم.

* درباره صعود نفت و نساجی چه حرفی داری؟

اول از همه باید به هر دو تیم و مربیان استقلالی‌شان تبریك بگویم. واقعاً سنگ تمام گذاشتند. من درباره علی سامره دوست داشتم حرف بزنم. یك مثال بزنم. تیم او به برد یا مساوی نیاز داشت؟ نه. ولی دیدید با تمام وجود بازی كردند؟ سامره خیلی مرد بود كه جلوی فكری تیمش را آن‌طور چید و 2-2 مساوی كردند. یعنی استقلالی‌ها مرام و معرفت‌شان در این حد است.

* كسی فكر نمی‌كرد فكری تیمش را به لیگ برتر بیاورد.

بله، كار بزرگی است كه 24 هفته صدر باشید. نمی‌شود گفت این شانسی بود. البته فصل بعد قطعاً كار او سخت خواهد بود. باید از مهره دوازدهم یعنی هواداران استفاده بیشتری كند.

* نساجی هم صعودش غیرممكن به نظر می‌رسید.

به نظرم خدا جواد نكونام را خیلی دوست داشت. به دلش نگاه كرد. البته خودشان هم واقعاً تلاش كردند. این صعود را تبریك می‌گویم.

* سؤال آخر درباره تقابل استقلال و قلعه‌نویی در آسیاست.

بازی با تیم قلعه‌نویی برای استقلال سخت است. كاش این دو تیم به هم نمی‌خوردند. خیلی حیف است یكی از آنها حذف شود. كاش به یك تیم عربی می‌خوردند و حتی خارج از خانه میزبانی می‌كردند ولی این‌طور به هم نمی‌رسیدند.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: