کد خبر: ۷۶۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۰۳۸
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: من که عضو شورا هستم و دنبال یک خبری هستم یا می‌خواهم درباره اتفاق‌های شورا اطلاعات به‌دست بیاورم، با مشکل جدی روبه‌رو می‌شوم
زهرا نژاد بهرام: بگذارید مردم خودشان انتخاب کنند
به گزارش خبرداغ به نقل از تدبیر۲۴ زهرا نژاد بهرام افزود : بسیاری از سرمایه‌گذاری‌هایی که در حوزه‌های کسب و کارهای کوچک رخ می‌دهد، دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شوند

 پاول دوروف که تلگرام را ساخته اخیرا و در مواجهه با فیلترینگ این پیام‌رسان در روسیه گفته نسخه جدیدی ارائه کرده که  غیرقابل فیلتر شدن است. در چنین فضا و زمانه‌ای اگر بخواهیم با فیلتر شدن جلوی دسترسی دیگران را بگیریم، راه را اشتباه رفته‌ایم. ما نمی‌توانیم راه‌های ارتباطی را ببندیم.

 به جای آن باید مردم را واکسینه کنیم. باید فضا را باز بگذاریم و اجازه بدهیم مردم انتخاب کنند. همانطور که تلگرام هست، پیام‌رسان‌های داخلی که خوب هم هستند، وجود داشته باشند، کار کرده و مخاطب جذب کنند. ما باید زمان بدهیم که مردم خودشان انتخاب کنند. نمی‌توانیم برای همه‌‌ چیز مردم تصمیم بگیریم.

اشکال ندارد که فضا را برای فعالیت همه پیام‌رسان‌ها باز بگذاریم؛ تبلیغ کردن با انتخاب کردن و تصمیم گرفتن برای مردم تفاوت دارد؛ انتخاب حق مردم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: