کد خبر: ۷۶۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۳۱۶
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محور کرج-چالوس از سمت مازندران به کرج از ساعت ۱۲ امروز و از سمت میدان امیرکبیر کرج از ساعت ۱۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ یک طرفه می‌شود.
محور کرج- چالوس امروز یک طرفه می‌شود
به گزارش خبرداغ ،رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محور کرج-چالوس از سمت مازندران به کرج از ساعت ۱۲ امروز و از سمت میدان امیرکبیر کرج از ساعت ۱۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ یک طرفه می‌شود. 
 
سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان البرز اظهار داشت: محدود جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا تونل یک دارای بار ترافیک پر حجم است.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: لاین شمالی آزادراه کرج به تهران در محدود مهرویلا و گرمدره دارای بار ترافیک پر حجم و نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز بار به سمت کرج سنگین می‌شود اشاره کرد: محور کرج - چالوس از سمت مازندران به کرج از ساعت ۱۲ امروز و از سمت میدان امیرکبیر کرج از ساعت ۱۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ یک طرفه می‌شود.

گودرزی ادامه داد: محور کرج - چالوس با بارندگی دیشب لغزندگی دارد و احتمال بارش برف در ارتفاعات در تونل کندوان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاکی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
شکایت ازمامور راهنمایی و رانندگی گلستان جاده ساوه
شکایت از را هنمایی و را نندگی شهرستان بهارستان
قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای همه یکسان است ولی متاسفانه توسط مامور را هنمایی و رانندگی و پلیس را هنمایی و را نندگی رعایت نمی شود.
روزانه هزاران دستگاه خودرو در خیابان اصلی جاده ساوه پارک می کند و لی پلیس را هنمایی و رانندگی بهارستان جاده ساوه هیچ کاری ندارد ولی متاسفانه کسی پاسخگوی این بی نظمی ها نیست چرا ؟!
روزانه هزاران دستگاه خودرو در خیابان اصلی جاده ساوه ازاسلامشهر تا رباط کریم پارک می کند چرا پلیس راهنمایی و را نندگی هیچ اقدامی نمی کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: