کد خبر: ۷۶۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۵۷۲
از سوی قاسمی؛
سخنگوی وزارت امور خارجه انفجارهای انتحاری صبح امروز در کابل را که به کشته و زخمی شدن ده‌‌‌ها تن از شهروندان افغان از جمله چند خبرنگار منجر شد، به شدت محکوم کرد.
ایران حمله انتحاری امروز در کابل را محکوم کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از   ایلنا، بهرام قاسمی ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان این جنایت ضد انسانی، این حادثه مرگبار و تلخ را به دولت و ملت افغانستان تسلیت گفت.

وی با اشاره به اینکه چند روزی از حمله تروریستی اخیر در کابل نگذشته و درد و آلام ملت افغانستان هنوز از این  گونه اقدامات مرگ‌‌‌آفرین التیام نیافته است، اظهار داشت: ثبات منطقه از جمله افغانستان منوط به آن است که جامعه جهانی برای مبارزه جدی با معضل تروریسم تمامی تلاش خود را به کار گیرند. بی‌‌‌تردید تروریسم هدایت شده توسط برخی کانون‌‌‌های مشخص که با هدف قرار دادن شهروندان بیگناه به دنبال گسترش ارعاب و بی‌‌‌ثباتی در منطقه است از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: