کد خبر: ۷۶۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۵۸۴
فتاح در سفر به بوشهر:
رئیس کمیته امداد خمینی تاکید کرد: طی تفاهمنامه‌ای میان کمیته امداد و سپاه، امسال یکهزار واحد مسکونی برای مددجویان استان بوشهر ساخته می‌شود.
سپاه ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بوشهری می‌سازد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در دیدار با آیت‌‌‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۰۰ واحد مسکونی با همکاری سپاه پاسداران برای مددجویان استان بوشهر ساخته شد گفت: طی تفاهمنامه میان کمیته امداد و سپاه، امسال هزار واحد مسکونی دیگر برای مددجویان این استان ساخته می‌شود.

وی با اظهار اینکه با همت مردم و مسئولان هیچ مددجویی پشت نوبتی دریافت جهیزیه و دریافت کمک هزینه ازدواج وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به نام گذاری امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی، جهیزیه مددجویان این نهاد از کالاهای باکیفیت ایرانی تامین می‌‌شود.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه در سال گذشته کمک های مردمی ۳۰ درصد رشد یافت، تصریح کرد: هدف این نهاد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان است به طوری که سال گذشته ۱۳۵ هزار تسهیلات قرض الحسنه اشتغال‌زایی به مبلغ دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شد.

فتاح با اشاره به اینکه در سال ۹۶ برای ۲۴۰۰ مددجوی بوشهری با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان فرصت شغلی ایجاد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به ذخایر نفت و گاز در این منطقه نباید فقیر و نیازمندی در این استان وجود داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: