کد خبر: ۷۶۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۳۸۱
بازی‌های هفته پایانی لیگ یک هیجان بالایی داشت اما در دل این همه زیبایی، وینفرد شفر دچار استرس شده است.
ترس شفر بعد از دیدن بازی‌های هفته آخر لیگ یک!/  شفر دچار استرس شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اتفاقات بازی های هفته پایانی لیگ یک باعث دلهره سرمربی استقلال شده است. او که این بازی ها را دیده برایش عجیب است که چه اتفاقاتی در این مسابقات رخ داده. حاشیه های بی پایان کنار زمین از یک سو و میزان زیاد وقت های تلف شده اعلام شده در این بازی ها از سوی دیگر.


این ها اتفاقاتی است که باعث شده تا شفر نگران روند بازی فینال جام حذفی باشد. اینکه این بازی از روال عادی خارج شود و حاشیه هایی از این دست روی بازی سایه بیاندازد. او و تیم آنالیزش برای آنالیز آخرین بازی خونه به خونه، بیش از هر چیز به این نتیجه رسیدند که بازی روند فنی خاصی نداشته و تحت تاثیر حاشیه هایش بوده است. به نوشته خبرآنلاین،  ابزاری که اگر در بازی فینال حذفی به کار گرفته شود، کار و روند فوتبال در آن مسابقه را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: