کد خبر: ۷۶۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۴۴۵
معاون فرهنگي اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش به ديدار اعضاي شواري شهر كيش رفت .
معاون فرهنگي اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش با اعضاي شوراي شهر ديدار کردند

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، سعيد پورعلي به مناسبت 9 ارديبهشت روز شوراها به ديدار اعضاي شوراي شهر كيش رفت و با تبريك اين روز از تعامل و ارتباط بسيار خوب و سازنده شوراي شهر كيش و سازمان منطقه آزاد كيش تقدير كرد .

معاون فرهنگي اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش در اين ديدار كه صبح يكشنبه برگزار شد، با اشاره به اينكه مشورت كردن يكي از توصيه‌هاي اساسي اسلام است متذكر شد: وظيفه شورا همفكري و هم‌انديشي است و نهم ارديبهشت به عنوان "روز شورا" نقطه عطفي در تاريخ بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به شمار مي‌رود .

پورعلي همچنين افزود: شوراي شهر، نمونه‌اي از مردم سالاري ديني و نهادي تصميم‌گير و نظارتي بوده و افزايش مشاركت مردم در اداره امور جامعه و كمك به پيشبرد سريع برنامه‌هاي اجتماعي، اقتصادي و عمراني از اهداف مهم شكل گيري شوراهاي شهر است.

وي از تعامل و ارتباط بسيار خوب و سازنده سازمان منطقه آزاد كيش و شوراي شهر كيش تقدير كرد وگفت: با روابط سازنده و تعامل، بسياري از نارسائي‌ها و كاستي‌هاي جامعه شهري مرتفع خواهد شد .

يادآور مي‌شود در اين جلسه كه در دفتر شوراي شهر كيش برگزار شد. رئيس و ديگر اعضاي شوراي شهر كيش گزارش كوتاهي از وضعيت اين شورا را ارائه كردند .

لازم به ذكر است‌‍؛ عبدالنبي شرفي، ايرج شرف‌زاده، بدريه بحريني، محمد طاهري و محمد جاسم پور اعضاي پنجمين دوره شوراي شهر كيش هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: