کد خبر: ۷۶۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۴۰۳
مرتضي پورعلي‌گنجي يكي از بهترين بازيكنان ملی ما در اين سال‌ها بوده است.
از گل بازی پرسپولیس تا گاف دقیقه نود/ ژاوي همچنان در حسرت بالا بردن كاپ قهرماني/ داداش واقعا داری اشتباه می‎‌‎زنی!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در حالي كه اغلب لژيونرهاي ايراني در خارج از كشور روزهاي خوبي را پشت سر  مي‌گذارند، مرتضي پورعلي‌گنجي كه يكي از بهترين بازيكنان ما در اين سال‌ها بوده در دو هفته گذشته يك جام و يك عنوان را از السد قطر گرفته است! مرتضي كه برابر پرسپوليس آن گل به خودي عجيب را زد، عنوان سرگروهي گروه سوم ليگ قهرمانان آسيا را از تيم قطري گرفت.

 

طبعا براي السد خيلي بهتر بود كه در گروه اول شود و به الجزيره امارات بخورد، اما حالا تيم سخت الاهلي عربستان انتظار آنها را مي‌كشد. پورعلي‌گنجي همچنين جمعه‌شب در فينال جام حذفي امارات هم در دقيقه نود برابر الدحيل پنالتي داد و زمينه حذف تيمش را فراهم كرد. به نوشته بانک ورزش، به اين ترتيب هر دو جام امسال فوتبال باشگاهي قطر به الدحيل رسيد تا ژاوي همچنان در حسرت بالا بردن كاپ قهرماني باقي بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: